A sok éves ügyfélgondozási tapasztalat felhasználásával alakítottuk ki a Call centerünket, amely jelenleg 16 kezelői munkaállomással nagyszámú telefonhívást képes hatékonyan kezelni. A call centerünk hozzájárulhat az Ön ügyfelei elégedettségéhez, csökkenthetik a vállalkozás költségeit, és/vagy új bevételi forrást jelenthetnek.
A Call center kialakításánál a rugalmasságot helyeztük előtérbe, ennek megfelelően a kisebb, illetve rövidebb távú megbízások hatékony megoldására fejlesztettünk ki elsődlegesen a változó speciális igények megvalósíthatósága lebegett célként a szemünk előtt.
Ennek révén a Megrendelő kívánságára akár a saját SIM kártyáit (egyidejűleg összesen 12 db-ot) is használhatjuk rendszerünkbe ideiglenesen integrálva.
A hívásdíjak alacsony szinten tartása számunkra alapvető cél, így nem csak a mobil, de az IP technológia is kihasználásra került rendszerünkben.