Főoldal
Regisztráció / Belépés
Regisztráció
Megjegyzés Elfelejtette a jelszavát? Elfelejtette a felhasználónevét?

Telemarketing

Call center

A sok éves ügyfélgondozási tapasztalat felhasználásával alakítottuk ki a Call centerünket, amely jelenleg 16 kezelői munkaállomással nagyszámú telefonhívást képes hatékonyan kezelni. A call centerünk hozzájárulhat az Ön ügyfelei elégedettségéhez, csökkenthetik a vállalkozás költségeit, és/vagy új bevételi forrást jelenthetnek.

A Call center kialakításánál a rugalmasságot helyeztük előtérbe, ennek megfelelően a kisebb, illetve rövidebb távú megbízások hatékony megoldására fejlesztettünk ki elsődlegesen a változó speciális igények megvalósíthatósága lebegett célként a szemünk előtt.

Ennek révén a Megrendelő kívánságára akár a saját SIM kártyáit (egyidejűleg összesen 12 db-ot) is használhatjuk rendszerünkbe ideiglenesen integrálva.

A hívásdíjak alacsony szinten tartása számunkra alapvető cél, így nem csak a mobil, de az IP technológia is kihasználásra került rendszerünkben.

A rendszer továbbfejlesztéseképp hamarosan üzembe helyezésre kerül automatikus sms küldő, illetve fogadó modul is.